långlördag


vilken lång lördag det är idag. jag har nästan gjort klart filosofin, skrivit anteckningar på ett int.rel kapitel, duschat och ätit frukost och ändå är klockan bara halv tre. sjukt!


jag tänkte på en sak, jag skriver alltid om att jag pluggar känns det som..? gör jag det? ni kanske tror att jag inte har något liv. sanningen är i själva verket.... nej, jag har inget liv. :J
jag sitter bara här hemma med näsan över mina kära skolböcker, dag ut och dag in. jag håller ett krampaktigt tag om dom vart jag än går, jag lär in tre sidor ur nationalensoclypedin (däremot har jag fortfarande inte lärt mig hur man stavar nationalensoclypedin) varje dag och ser på nyheterna tre gånger/dag - nyhetsmorron, aktuellt och 22-nyheterna. :))

okej, jag ljög. faktum är att jag visst har ett liifw. men det ingår en hel del plugg i det... nu till exempel har vi två prov i veckan i 2 veckor och sen ett till veckan precis innan höstlovet. men det är sånt man får ta på europaprogrammet (antagligen på de flesta programmen)!

höstlovet btw, det är inte långt kvar nu! bara tre veckor, det är ju helt underbart. sen kan jag se framemot 9 lediga dagar, en helg i luleå, en i falun och lite annat smått och gott. ååh jag längtar :' )


                                              
                                          fy fabian, nu avslutar jag det här redan tråkiga inlägget.
                                                                          hejdå, rutten tå




Kommentarer
Postat av: k

skitkort lördag snarare :) men vad jirik hela mitt liv?

2007-10-06 @ 18:08:06
Postat av: klara

du är tråkish som bara skriver en ynka gång på din sk LÅNGlördag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback