jurl


nyligen hemkommen från adventsövningen och jag har lite jul i kroppen! att sjunga jullåtar och se adventsljusstakar inne på ållens göder min längtan. nu är det snart bara en månad kvar till första december och imorron är det två månader exakt till julafton, jabadabadoooo!

även idag hade jag en charmig bas bakom mig på övningen :' ) fast en annan den här gången! dom lyckas alltid sätta sig bakom mig och klara, det är mysigt.
nu ligger min filosofibok bakom mig på bordet... "komsi komsi kooooooomsi!" ropar den. jag tänker fortsätta ignorera den.


nu har jag inget vettigt att skrifva, hejrå.




Kommentarer
Postat av: krnl

min ropar också, men ärligt, man är ju psykiskt störd om man svarar när en bok ropar. eller?

Postat av: mimmi

ja man lär ju..! alltså gör vi helt rätt i att ignorera dom.

2007-10-23 @ 21:58:51
URL: http://mimmiw.blogg.se
Postat av: klara

hahaha, konstigt att dem lyckas sätta sig bakom oss 8-) :D

2007-10-24 @ 18:25:40
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback