johnny vs. skeet

igår såg jag scream för första gången. efter att ha sett scary movie först kändes hela scream som en parodi. men det intressanta var hannas och min upptäckt efter ungefär halva filmen; killen som spelade billy (dvs skeet ulrich), var sjukt lik en ung johnny depp! den där tiden typ terror på elm street, den där kolla-under-luggen-preioden.
tillåt mig demonstrera:


image91image92

                     johnny depp                                                                      skeet ulrich



okej, johhny är inte värsta ung på den bilden, men ändå, men ser ju likheten! dock är skeet inte så lik på alla bilder, och antagligen inte särskilt mycket överhuvudtaget nuförtiden. filmen är ju rätt gammal, men han var lik nästan hela tiden i själva filmen iaf.


koolt




Kommentarer
Postat av: klara

oj ja! jag förstår :)

Postat av: krnl

ja sjukt! fast han besitter itne samma sexighet, om känsliga läsare ursäktar det vulgära uttrycket

2007-10-28 @ 19:14:25
URL: http://kromelia.blogg.se
Postat av: mimmi

nej inte riktigt, men ändå :J

2007-10-28 @ 19:16:02
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback