fy fabian


bra start på höstlovet - jag inleder det med 5 timmars migrän, den värsta i mitt liv, med tillhörande kräkningar. underbart. ärligt, en sån migrän har jag aldrig haft förut, den var inte att leka med, jag fick kämpa med varenda cell i hela kroppen för att inte svimma/spy på bussen och när jag äntligen kom hem slängde jag mig som en liten bäbis på sängen och dog. men nu är den nästan helt borta, halleluga!

hursomhelst, jag har höstlov nu - jabadabadooooooooo! det var ändå en rätt okej dag i skolan, förutom huvudvärken på eftermiddagen då. mitt filosofiprov gick galant, på italienskan fick vi se en bra och söt film, vårat projektarbetesgrejs var intressant och spanskan ganska kul. projektarbetet ja... undrar hur det blir med det. vi tänkte byta till att lära oss ett språk istället, hehe. vet inte om det är smart, men det skulle vara fantastiskt kul, språkfantaster som vi är!


okejokej, ni kanske vill ha ett saftigare inlägg nu, men jag har inte inspirationen, mitt huvud är fortfarande lite som stoppat med bomull och jag sitter och shejkar asset av mig för jag har inte ätit sen 11 imorse.. borde kanske gå och ta något. jag skriver nog från lule imorron istället, det ska bli mys!



godnatt kära vänner




Kommentarer
Postat av: Polki

Hoppas du mår bättre nu. Vad ska du till Luleå och göra? Ta hand om dig. /Svante

2007-10-26 @ 11:18:36
Postat av: mimmi

jo, jag mår bra nu igen, väldigt skönt :)
jag är här och hälsar på min storasyster!

Postat av: Svante

Härligt! Pluggar hon där? Hoppas du får en trevlig helg, och hälsa syster! Hej

2007-10-27 @ 00:33:56
Postat av: mimmi

japp hon pluggar :) tack detsamma!

2007-10-27 @ 15:51:55
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback