blomkål


igår åt jag och hanna dipp, grönsaksdipp. och är det något här i världen som är gott, mina kära vänner, så är det blomkål! aaaaaaaaah! det är en sån typisk sak som folk inte gillar, men jag älskart! det är en stackars liten grönsak som är alldeles för bortglömd och underskattad. den är fin, perfekta små tuggbitsstora grenar har den och den luktar tillochmed gott. om det fanns skulle jag köpa en blomkålsparfym! efter att jag köpt majsparfymen då...

image90


jag kanske ska skriva upp blomkål som bröllopsmat också. det vore något det, då skulle det iallafall bli mycket över till mig, om mina gäster inte gillar det. :' )


Kommentarer
Postat av: klara

spenaaaaaaat! det är det bästa.

Postat av: krnl

det är fanatiskt gott! men det var ju inte direkt något nytt för dig, därför är det ju en ganska onödig kommentar. jag tror det är därför jag "aldrig" kommenterar din blogg, för jag har helt enkelt ingen revolutionerande kommentar att komma med!

2007-10-27 @ 18:15:38
URL: http://kromelia.blogg.se
Postat av: mimmi

klara: spenat är också fantastiskt gott!

krnl: alla kommentarer är välkomna :')

2007-10-27 @ 19:28:43
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback