20.26

 
wej! min dator är kvar här hemma :' ) fläkten är fortfarande störd, men vi skulle fixa det imorron eller nått. 

jag har precis avslutat en halv gråt-film. tyvärr är jag inte så värst gråtig idag men jaja, det värsta har inte börjat än.. heheheh. vet inte om jag orkar kolla klart.. eller jo, kanske gör det nu så jag slipper ha slutet kvar imorron utan kan börja direkt på lords of dogtown då. jag får plöja en film om dagen helt enkelt.

nu ska jag kanske ta mig en té.. om jag vågar visa mig på nedervåningen, då kanske felix vaknar till liv, kommer på att datorn finns och snor den från mig..


ps. philip, du är en hagga. ds.



Kommentarer
Postat av: klara

ÅH! har du LODT?!?!?!?! jag vill komma och se!!!! blev skiiitsugen på det efter att vi såg en dokumentär om dem i skolan! var länge sen jag såg den! den är braaa....osv osv fantastisk kommentar men jag vill se!!! eller låna om du envisas!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback