wallawallawej


seriööööst, nu sitter jag här och ögonfiser i ren frustration för matten går så dåligt (frustration uppkommer t ex vid olika hinder, när vi inte kan nå våra mål och våra möjligheter att tillfredsställa våra behov förhindras). blä!
det är föressten lite kul det där med ögonfisar, mina ögon kan det jämt och det känns som ungefär det enda som jag inte tycker är äckligt när det gäller olika kroppsfenomen. men kornelia tycker att det är äckligt! då kan jag sitta och äckla henne lite, så får hon smaka på sin egen medicin, hähä.

idag har jag varit sjuk i ungefär 2-3 timmar. sen blev jag frisk igen och nu verkar det inte alls som att jag ska få vara hemma och mysa och räkna matte imorron. fast det gör nog inte så mycket egentligen, det är faktiskt inte så himla kul att vara magsjuk kom jag fram till förra gången jag var det. dessutom behöver jag nog vara med på adventsövingen och lära mig den där konstiga versionen av "joy to the world", som inte alls liknar vår fagra fryx-version? javisst ja, fryx! det är ju konsert snart! om typ tre veckor iallafall? det är så himla misigt!

åh, faktum är att det är en hel del roliga saker att se fram emot nu. jag trodde allt var slut efter höstlovet, men sen dök grej efter grej upp och nu verkar jag nästan ha fullt upp till jullovet varenda helg, men jag gillart! nu kom dessutom winter wonderland upp på musikspelaren :' ) åh, jag har sagt det förr och jag säger det igen - j u l k ä n s l a! nu är det bara 18 dagar kvar till julkalendern börjar och bara 19 kvar till första advent, jabadabadoooooo!



matten väntar på mig nu,
hejdå palz


Kommentarer
Postat av: dront

ögonfiser lät ungefär lika äckligt som hundfisar!
wow..
och var det john legends joy to the world?

2007-11-12 @ 21:32:32
Postat av: mimmi

ögonfisar är inte alls äckliga, dom är misiga :J och javene om det var hans.. du skickade aldrig den! du får göre sen :)

Postat av: dront

haha men vad, sitter dina ögonlock och låter som fisar? och luktar dom?!

okej jag gört!

2007-11-12 @ 21:41:03
Postat av: dront

jag mednade john legends winter wonderland!!

2007-11-12 @ 21:42:00
Postat av: den oskyldiga vännen

du din elaka hagga, jag låter dig vääääldigt sällan smaka på din egen medicin!

2007-11-12 @ 22:14:06
URL: http://kromelia.blogg.se
Postat av: mimmi

dront: oj, ja det var klart du menade! nej det var dolly partons haha :J

kornelia: kanske det, men det har hänt. :J:J:J

2007-11-12 @ 22:35:04
URL: http://mimmiw.blogg.se
Postat av: Sture

Har gått och sjungit på Himlen hänger hela dagen, i sällsynt julestämning.

2007-11-13 @ 19:01:28
Postat av: mimmi

himlen hänger är en riktig julelåt! nu blev jag fryx-nostalgisk :')

2007-11-14 @ 14:01:36
URL: http://mimmiw.blogg.se
Postat av: mjkn

men! men! vad betyder det egentlien? ögonfisa?

2007-11-14 @ 15:49:43
URL: http://mjkn.blogg.se
Postat av: mimmi

ögonfisa är när man trycker ut luften (antar att det är luft) som finns i ögonen :J haha. man trycker längst in mot näsan, så låter det "prupp". jag har en talang för det! jag måste ha väldigt mycket luft i mina ögon..

2007-11-14 @ 16:46:08
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback