liten uppdatering


det har varit en bra helg, fylld med julmusik, klara, kornelia, hanna, ensamt hus osv. jag känner dock inte att jag orkar beskirva vad som hänt i detalj, dels för att inget särskilt har hänt och dels för att ni nog ändå inte är så värst intresserade.

 

därför bjuder jag på en bild på klara när hon äter bajs & kiss istället, och en när kornelia är beduin (men den är inte från helgen).



för övrigt kan jag berätta att min humanekologilärare verkar tycka om mig och kornelia lite mer nu. hon ler alltid mot oss i korridorerna (vi har inte ens några korridorer? jag saknar fyrx-korridorerna! bara för korridorernas skull..). jag gillart!


hejrå


Kommentarer
Postat av: moon

ni moonade ju

2007-11-26 @ 19:43:07
Postat av: krnl

inom en snar framtid ska min blogg bjuda på en bild som är "från en beduins point of view" :L jag saknar också fryxkorridorerna!

Postat av: klara

ja vi moonade :'D

2007-11-26 @ 21:26:27
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se
Postat av: mimmi

ja vi moonade :D :') jag får ta upp det en annan gång. jag är blogg-död just nu :J

2007-11-26 @ 22:42:11
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback