en oväntad eftermiddag


phew, skönt att ha fått det ur sig. alla som vill ha en sån där fin hyllning får ta och svara rätt på mina fabulösa tävlingar. klara vann en spirello förut också (som hon ska få), skatter finns att hämta.

en oväntad eftermiddag hade jag idag. efter ett mystiskt (läs otydligt) sms fick jag reda på att det väntades finbesök i västerås! philip och hans tre följeslagare var på besök för att känna på hur det känns att leva i en storstad (jämfört med strängnäs dårå..), kurl! den här veckan har varit lite haggig kom jag och kornelia fram till igårkväll, så det här var precis vad som behövdes.
efter mat och lite affärkollning åkte freaken tyvärr hem igen, dom är ju så sjukt besatta av att träna där borta i strängen, så det är inte klokt, så dom var tvungna att åka till sin älskade träning vid halv fem. hursomhaver, kungliga kompisar du har philip. nästan i klass med mina :' )
sjukt vad världen är liten btw, jag slutar aldrig förundras. pappa "känner" tydligen philips pappa? dom har jobbat tillsammans i något år, och antagligen har även jag träffat honom? om det nu är philips pappa, men det verkade onekligen som det. sjukt är vad det är isåfall.

nu ska jag stå ut i två skoldagar till, sen är det dags att baka julbak och pynta huset innan jag sticker till sthlm för att umgås med en massa sköningar och gå på en (förhoppningsvis) fantastiskt jättebra konsert!


hejdo


Kommentarer
Postat av: krnl

jag trodde det stog "efter mat och lite alkoholförtäring" :L men ja, fetsköningar :')

Postat av: klara

haha whoot? känneromvarann?

2007-11-29 @ 11:21:56
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se
Postat av: mimmi

klara: haha ja tydligen görom det. mer eller mindre iallafall. sjukt :)

2007-11-29 @ 13:30:52
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback