dagens


igår gick hela min eftermiddag åt att ha projektarbetesmöte, panik inför dagens matteprov och adventskörsövning. jag hann helt enkelt inte med att skriva här. hursomhaver hade jag provet idag och jag lyckades nog skrapa ihop dom poäng jag behövde.. kanske. blä, matte borde förintas från jordens yta.

idag slutade jag halv tio, alltså efter provet. jag och kornelia drog till klara på eggeborns och hade en ca en timmes lång fototagning. som jag sa till max; vi är så fagra så man bara vill lägga sig och dö när man ser korten. man vet liksom inte vart man ska ta vägen.. hähä (philips favoritskratt).

nu är jag alltså hemma och borde kanske göra lite spanska, ev lite svenska. fast, jag tror jag skiter i det tillsvidare. jag ska nog kolla på en film istället!

bakz



Kommentarer
Postat av: klara

höhö satt och pillade med dem resten av dagen! fantastiskta är ordet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback