Jurllov!


det är så otroligt skönt! imorron ska jag vakna när jag vaknar, sen ska jag duscha länge och väl och göra mig iordning riktigt segt innan jag åker in till stan för att möta klara och kornellia och avsluta vårat uppdrag. eventuellt träffar jag mamma på lunchen en snabbis också, och visar henne lite jurlklappar hon kan få den stora äran att köpa till mig!

dessutom kommer hanna hem imorron! det ska faktiskt bli lite kurl, trot eller ej :' ) hon har inte varit hemma på cirkus 4 månader och vi ska inviga "munk & muffin". något av det bästa med jullov är att man får käka hur mycket godis och grejer som helst! :D inte för att det brukar hindra mig annars... men nu kan man ta i ordentligt. åååh, det är lifvet!




hejdå poosausages 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback