Femton år igen

Min blogg är knäpp. Det går inte att fixa radbytena som jag vill.. Den kanske strejkar för att jag tar hand om den så dåligt.
Idag har jag och Ed åkt moppe in till stan. Vi hade matchande svarta hjälmar och adidaströjor med ränder på armarna. Jag kände mig som 15 igen ungefär, både underbart och lite hemskt. På kvällen kom Sarah hit och grillade fruktpaket i folie och spelade spel med oss + Felix. Jag förstår inte att jag inte kör Orangino oftare? Det är verkligen superkul!
Jag hoppas verkligen att det slutar regna tills imorron, för då ska vi upp ca 5:30 för att åka och fiska. Jag kommer antagligen vilja lägga mig och dö i en djup och mörk grav hellre än att gå upp när klockan ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback