Mimmi pigg

Jag har ganska precis kommit hem från joppet, och som vanligt på sommaren suger det att stänga helg. Fåglarna kvittrar och solen lyser seriöst utanför mitt fönster. Plus att jag är helt uppe i varv från ruschen, plus igen att nån idiot bestämde sig för att slå sönder rutan precis innan stängning och där stod vi och visste inte vad vi skulle göra. Nu är jag pigg som en nötkärna. Funderar på att:
1. Skita i att sova.
2. Tvinga mig att liga och ha tråkigt tills jag somnar.
3. Läsa ut min bok tills jag somnar.
Så länge får ni titta på världens finaste Ed på sne, för jag orkar inte göra omet.
ORKA ATT DEN VÄGRAR BYTA RAD?! FATTAR NÅGON VARFÖR?!

Kommentarer
Postat av: klaris

för att du har safari......tyvärr, det suger. jag skaffade camino, det är en blandning mellan safari och firefox typ. haha. helt ok!

2010-06-05 @ 13:17:44
Postat av: mimmi

meeeh orka.. aja, får se om jag orkar fixa det :)

2010-06-05 @ 13:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback