tandborstmys


Japp då har man borstad tanden klart för idag! Vissa människor aktar sig noga för andras tandborstar, förr i tiden gjorde jag också det. Sen hände något i min hjärna. Med jämna mellanrum använder jag nämligen andras tandborstar än min egen nuförtiden. T ex Eds, om hans råkar vara närmare till hands än min för tillfället är, till exempel om vi sover på poppelbacken. Eller när jag bodde hemma och om jag sovit borta några dagar, har packningen, inklusive tandborsten, på rummet och inte orkar gå upp för trappen, då står Felix tandborste där i tandborstglaset och ser så inbjudande ut. Vet inte varför jag alltid tar just hans.. han skulle döda mig om han visste.

Och för tillfället använder jag Eds tandborste, min egen ligger nerpackad i en av våra miljoner kassar (seriöst, hur kan vi ha så mycket grejer? Det är ju bara saker, knappt några möbler alls! Fast kassmängden börjar minska nu) Förresten hörde jag nyligen på radio att det skulle vara väldigt ohygieniskt att använda andras tandborste.. men whattaa.. Jag tror allt blir väldigt ohygieniskt om man hela tiden ska gå och akta sig för ohygieniska saker.

Kommentarer
Postat av: klara

men usch! du skulle bara våga använda min!!

Postat av: mimmi

haha! en vacker dag klara, en vacker dag...

2009-03-25 @ 21:32:07
URL: http://mimmiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback