näsborren och jag


Jag är svinförkyld. Jag vaknade med en uttöjd näsborre för jag sov med en pappersboll i den. Vi har inget nässpray och man klarar sig inte utan det, pappersbollar i näsan är enda räddningen för det finns inget värre än att vara täppt i näsan, jag avskyr det. Jag och min uttöjda näsborre vaknade ändå ganska tidigt, Ed väckte mig (jag kom hem från jobbet kl 5 inatt.....). Han kommer hem ikväll, jippiiiii! Men först ska jag bli vacker hos Korre.

(Ed sa att jag var den grisigaste han någonsin bott med, jag vägrar tro att det är sant! Jag är inte grisig?! Seriöst, jag är blodallvarlig, jag ÄR inte grisig! Han måste vara pedant eller nått..)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror mer på att han är pedent i sånafall!



Hoppas ni blev vackra allihopa :)

2009-03-29 @ 19:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback