jag är slö


Rastlös och lat är vad jag är. Jag tänkte åka till farmor&farfar för en lunch, men kände att jag ville hem och vila först. Sen tänkte jag, äh jag gör det en annan dag, jag kan åka till dingtuna istället! Men så kände jag att isåfall vill jag sova över för inga bussar går och jag jobbar imorronbitti... Så tänkte jag okej, jag går till Kajen och sitter där en stund innan Korre slutar, så kan vi följas hem sen ikväll! Men så får jag sms där hon säger att hon måste på nån himla personalgrej. Men jahaaa... jag orkante komma på fler ideér för att sedan dissa dom. Det kommer sluta med att jag typ kollar på film och ensam äter upp alla tusen subwaykakor som vi egentligen ska ha imorron.


Seriöst man blir sjukt lat av att bo ensam. Jag blir det iallafall! (ensam = inte mamma och pappa). I fåtöljen här brevid ligger en vecka gamla skrynkliga lakan som borde vikas. Mina kläder/väskor/småprylar ligger utspritt över hela lägenheten. Toaletten ser lite ut som skit, och alla mina strumpor och kläder vid sängen ska vi inte ens tala om. Jag har inte ens orkat käka något idag! Jo, lite frukost kl åtta imorse och tre kakor till lunch. Faktum är att jag inte ens orkar byta sladden mellan boxen och dvd:n så jag kan se klart på norah jones-filmen... Gash, jag behöver någon som rycker upp mig! 

Jklasdnsfnxkli. Vad ska jag äta egentligen?! Det kommer sluta med pasta och pesto, precis som igår! Precis som ALLA andra dagar för jag är så slö. (när jag är hemma alltså, ärligt jag har tränat tre gången den här veckan!). Jaja.. jag går väl och sätter på pastavattnet då. Om jag orkar.



Kommentarer
Postat av: emilie

Ååh, jag känner igen mig :) Jag har ätit spagetti med lite ost på till lunch i typ tre veckor nu :D Förut orkade jag ibland gå ner till affären för att köpa nån lite festligare mikromat, men den lyckliga tiden är över!

2009-02-13 @ 23:39:42
Postat av: sarah

Haha, gu va jag känner igen mig.. Men jag lovar, det blir bättre ;) får fixa lite "grann-middagar" i form av knytis. Ni tar med kornelias cafépizza och subway cookies och jag bidrar med något annat finurligt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback