westlife


fredagen är troligtvis räddad, det blir långkalsongsfika för min del! jabbadahut! en snäll maja sa att hon kunde jobba istället för mig, så bara lilla meissam säger att det är okej, så är det okej och då ska jag joddla mig till månen av lycka.


alltså en annan sak.. jag förstår verkligen att småflickor blir kära i westlife! jag är det nästan själv. okej, jag har inte stor koll på deras låtar egentligen, men ärligt, dom har ju en del dunderhits och man kan ju bara inte låta bli att i hemlighet älska dom lite och sjunga med i låtarna med själ och hjärta.

kanske ska ta kontakt med en av westlifes seriösaste fan-grupp i sverige - hamster girls? dom verkar trevliga har jag hört.


men nu kommer ed snart och hämtar mig och jag måste grejsa lite grejs innan.
zoooo long!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du gör mig djupt besviken.

2008-09-23 @ 09:21:03
Postat av: johanna

ja mimmi, vi går med i hamstergirls! då får vi komma före alla andra in på konserterna och snacka med snygg-shane. fast då måste vi kolla riktigt snett på westlifelovers eller vad det var konkurrenterna hette:J

2008-10-05 @ 10:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback