soldag


bloody sunday. a sunday smile. sunday morning breakup. funky sunday remix.

på en sunday borde det vara sun, och det är det idag. ha! jag kom just på det! jag har alltid sagt att på söndagar är det nästan alltid soligt, och det är ju självklart - det heter ju soldag!


nu är jag ledig idag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och jag ska till strängnäs, jabedidabedido. det sämsta med att ha jobb är att man inte kan göra vad man vill när man vill. jag är inte van vid det och det suger lite.. till exempel var ju en trevlig långkalsongsfika med bl a mina turkiet kollektivsvänner inbokad på fredag kväll, och en inflyttningsfest på lördag kväll, båda i stockholm. men nu måste jag stå och göra mackor mellan 01.00 och 03.30 dessa två nätter, i västerås - vaaaaa?

life's a biatch.



men nu! ska jag käka en pingvin och klä på mig, för min fafa och famo kommer snart, wiiiii!


Kommentarer
Postat av: klara

vad fina vi är. kan du inte på lördagen heller alltså? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback