mackor, mackor, mackor och kokosnötter


jag har skaffat mig ett litet jobb.

jag är mimmi 'mackgöraren' winterquist nuförtiden. och det funkar bra! förhoppningsvis kan mitt mackgörarjobb ta mig till något/några trevliga länder om några månader. (läskigt, jag hakade just upp mig på ordet 'länder' och blev lite galen i huvudet..)

eller så tar jag bara helt enkelt mina framtida sparade pengar, köper en flygbiljett och bosätter mig med ed på någon liten varm, öde ö med en massa palmer man kan hänga hängmattor i. käkar kokosnötter till lunch och fiskar middagsfisken med spjut, ett riktigt cast away-liv! fast själv-valt. klara och kornelia, ni kan ju komma och hälsa på oss när ni rakat skallarna på grannön brevid. mig och ed vågar ni väl visa er skalliga för?


men nu får ni ursäkta mig, jag har några dressing och påläggskombinationer att lära mig.


 


Kommentarer
Postat av: klara

hm.. må hända!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback