en gång till


Ååh, det här är det värsta man kan göra! fis-skriva i sin blogg! man ger liksom hoppet till sin sinande skara läsare varje gång, men gör dom även lika besvikna varje gång då det iallafall dröjer minst två veckor till nästa skriveri. men jag blir minisugen att skriva ibland och då måste jag nästan göra det. även om det känns fetttt ovärt med mitt åh så ynkliga antal besökare. iofs skrev jag typ tio inlägg utan att ens göra bloggen officiell i början satteee.. jag kan ju låtsas att det inte gör något.

felix kom just fram och satte en rutten cigarr under näsan på mig. fy fabian, det var det vidrigaste! gubblukt i unken haggpensionärs-lägenhet som bajsat på sig och låtit det torka in. aldrig ska jag börja cigarröka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback