Pose it, sistah


image237
 
En försmak på vad som komma skall...


Våran dator är så fantastiskt seg så jag blir helt ilsken varje gång jag sätter mig vid den. Det som förr tog tio minuter att kolla tar typ en halvtimme nu. Det tar ca 5-10 sekunder för datorn att reagera om man högerklickar på något och att öppna en ny sida tar ibland en evighet. Jag vill grååå-t-th-aa!

Inatt drömde jag att vi fick 8 kattungar, det var vidriga små djur som förföljde en vart man än gick och ingenting fattade de när man sa åt dem. Vi bestämde oss för att avliva dem allihop. Sen drömde jag en massa andra sjuka saker, jag sov tolv timmar inatt och vaknade i min älskade säng, i mitt älskade rum :')


Kommentarer
Postat av: klara

jag drömde typ mardrömmar om turkietresan! kom försent till tåg och flyg osv hela tiden...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback