Mmm


Kornelia satte huvudet på spiken - jag ser ut som när jag gick i fyran när jag har midjelångt rakt hår. Det ska jag försöka komma ihåg till 40års-krisen. Kanske borde skriva upp det någonstans, alltid bra att ha ett snabbt ungdomsknep om åldern skulle kännas alltför besvärlig.


Inatt drömde jag att jag åkte buss (en sån där dubbeldäckare som vi hade i exjugge) med, inte min klass, men några skoltyper. Min busskille var där också (alltså, han är inte min busskille. Det är bara en kille som åker min buss och som en gång helt plötsligt bjöd mig på tuggummi och började berätta att han gick på Wenströmska och att han skulle bli plåtslagare. Han var lite mystisk för han visste hur gammal jag var. Men han vågade inte titta på mig när han pratade.) Helt plötsligt var iallafall busskillen tvungen att sätta sig längst fram, för han blev åksjuk. Sen kräktes han i en papperspåse också, fast det var en helt ljudlös kräkning. Då kände jag att jag var tvungen att berätta det för någon, där jag satt på min plats lite längre bak. Så jag smsade "Spya!" till Max och Kornelia, kände mig nöjd och sen vaknade jag.


Kommentarer
Postat av: klara

neej gör det och lägg uppre här som en kommentar:J eller i din blogg som en respons på det här inlägget typ! jag tänkte ju fortsätta publicera uppdrag ;) komigen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback