Mina kinder bränner


Ingen kan göra mig så arg som min hagglärare som börjar på S och slutar på a, och när jag blir riktigt arg vill jag gråta. Hon borde få något slags straff för att hon är så fruktansvärt dryg! Så himla dum och hon fattar aldrig vad man menar, aldrig! Dessutom känns hon falsk...


Iallafall

Det är bra dagar i skolan annars. Lektionerna är ett skämt och vi går mest runt och softar och skriker eeeeeuurooooopa! Min klass är himla bra ändå, alla är så söta. Igår skrattade jag så tårarna forsade hemma hos Alex. Jag har seriöst aldrig gråtit så utan att gråta, men vad kan man annars göra när världens härligaste Jessica med världens härligaste skratt är på gång? Idag har vi volleybollat och imorron är det grilling, klassen är på G alltså! Dessutom tänkte vi ta och vinna stadsorienteringen i Vasaparken imorgon.

tjaråå.




Kommentarer
Postat av: klara

idag var jag nära gråt med min hatlärare också..ååhåå

Postat av: mimmi

dom borde avskedas hela högen....

2008-05-29 @ 22:07:39
URL: http://mimmiw.blogg.se
Postat av: amanda

jag kommer sakna alla grymt mkt!

2008-05-31 @ 15:24:22
URL: http://amandastahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback