komnuråstudenten


Jag är hemma från Sthlm nu. Det var en snabbvisit, men den var ändå fantastiskt bra. Åh, vad duktiga vi har varit sen förra sommaren att träffas med jämna mellanrum! Strängnäsorna träffar vi ju nästan varannan vecka känns det som, men även Sthlms och Faluns sällskap har vi fått ta del av en hel del. Jag gillare massor!

Imorgon har jag prov och jag kan tala om för er att jag är skoltrött nu för tiden. Jag pluggar i princip ingenting till proven och jag får inte ens panik av det? Inte ens lite. Jag menar, jag vet fortfarande inte vilka verk Henrik Ibsen har skrivit och jag kommer knappt ens ihåg att den där Söderberg heter Hjalmar i förnamn, för visst gör han väl det? Jag tror lite att något magiskt ska hända med mig imorgon. Jag behöver väl inte plugga. Det är klart jag kommer fixa det galant ändå. Jag fixar nästan alltid proven någorlunda galant! Det finns inte riktigt att det skulle gå urdåligt i min värld (förutom i matten), så det borde inte spela någon roll om jag trycker in Ibsens verk eller inte. Eller hur? Det är iallafall ungefär så jag tänker.

Jag ska läsa mina anteckningar en gång till. Sen skiter jag it... Jag har faktiskt P3 och en bok som ligger och väntar på mig i ett nystädat rum.

Nu ska jag göra det. Så fort jag laddat klart den där låten. Snart. Nu.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback