...


Nuäresåhärva. Det här är en ganska crappig dag.

Först ringer himla skitclas och säger att jag inte får jobba där, tacktack. Kul att jag aldrig kommer få ett jobb iallafall, där försvann min plan att bli en handlingskraftig kvinna som jobbar sig uppåt. Jo, städa kommer jag ju iallafall få göra i sommar - wihow... Det enda som är bra med det här är att jag kommer ha tid att åka till Öland, eller kanske Frizon nu. Himla tur också att det inte var värsta megajobbet som jag suktat efter så jag nästan dött. Men ärligt talat, efter vecka 29 när städningen är slut kommer jag stå där..

jahaaaaaapp?

Sen kommer jag leva på mamma och pappa och dö arbetslös hemma i mitt föräldrahem i min säng. Jag kommer bergis dö i mitt igelkottspåslakan också, för jag har kommer inte ha råd att ha köpt några nya flashiga vuxenpåslakan och mitt psyke kommer ändå vara kvar i barnstadiet, eftersom jag aldrig fått komma ut i vuxenlivet. Dessutom kommer jag inte ha några vänner kvar, för de har alla fått jobb, tjänat storkovan och flyttat till en massa spännande länder. Där skaffar de sig en liten man eller en liten fru och får lockiga små, söta barn med mörk hud och stora ögon. Men guuud så trevligt då.



Till på köpet! Så måste jag plugga skitmatte till ett prov jag ändå kommer få ig på imorron. Plus att jag tydligen måste skriva ett svenska nationella föredrag till imorron?! Och skriva ett PM till det?! Jag vet inte ens hur man skriver ett PM!

Jag väääääägrar!




Kommentarer
Postat av: klara

Jag är också arbetslös ju! Vi får helt enkelt leva loppan som vanligt här hemma..

Postat av: mimmi

ja det får vi nog ta och göra :) jag slutar ju tidigt på dagarna också, så jag kan underhålla dig massor :J

2008-05-21 @ 11:49:05
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback