Ensemble, c´est tout


image238Igår regnade det massor, och jag såg samma film två gånger. Tre timmar mysig film som heter "Tillsammans är man mindre ensam". Den boken är ungefär den bästa jag läst någonsin, trots att inget händer. Filmen är inte den bästa jag sett, men den var en sån där riktig mysfilm och perfekt igår. Och hör och häpna, de pratade franska - fin franska. Franska som inte ens är ett särskilt vackert språk enligt mig.

De var så fina och kära i filmen. Underbart! Men seriöst nu, kan jag få min lilla man nu bara? Du behöver inte gömma dig mer. Jag har rest genom hela exjugoslavien bakom kanske världens gulligaste, mest omaka och därför absolut perfektaste par som finns. Och jag var då inte den enda som blev lite smått avis när man fick höra honom säga "Men hon är så söt, så jag måste ju vara tillsammans med henne!".


Haaaaw..



Kommentarer
Postat av: kornelia

(fast du fick aldrig höra honom säga "men hon är så söt, så jag måste ju vara tillsammans med henne". men ändå. sjukt perfekta i sin operfekthet somsagt... gah!)

Postat av: jonathan

jag gömmer mig ett litet tag till...

2008-05-19 @ 03:10:42
Postat av: mimmi

haha, nej det fick jag ju inte kom jag på nu! men det gör inget, för jag hör det i mitt huvud och det i kombination med synen av dem räcker :')

jonathan: jasså..? :O

2008-05-19 @ 10:38:41
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback