Bajsbarnet Ola


Min pappa kom hem med ett 2G kort till mobilen till mig idag! Bara sådär, helt plötsligt! Åh vad han är bra, min pappa. Faktiskt inte bara för att han köper minne till mobilen. Men det var kanske hur snällt som helst. Efter att ha levt på 512 MB känns det nu som att jag är i himmelriket och kan ladda på hur mycket jag vill. Underbart. Till och med Dunderklumpens sång fick plats haha!


För övrigt hittade jag den här på databordet när jag kom hem från kyrkan nu ikväll:

image231

...och lite längre ner står det "(med melodin till snögubben froste)". Haha?! Vad är det för fel på Felix? Jag brukar vara lite immun mot hans störda beteende, men ärligt? Åh, jag gillar honom också :') För det mesta.


Nu måste jag snart packa en liten, liten väska. Morgonsdagens natt spenderas i casa de Neumann!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback