Mitt sista lov


 

Åkej, jag är sämst.

Det här är ett superbt (Shit, vem säger superbt nu för tiden? Känns inte det lite väl 2000 om man nu ska vara sån? Min gamla bästis pappa brukade säga det har jag för mig, och det var en evighet sen) lov! Jag har:

- Varit i Eskilstuna med två stränkare (förutom K&K då), det känns som tre år sen ungefär.
- Firat påsk med familjen.
- Haft besök av Simon och Kalle några dagar.
- Träffat Jossan. Vi besökte Ängsö kl tolv på natten, huuh..
- Haft besök av Johanna (och K&K) hemma hos mig på fotbollsafton. Tänka sig att jag hade en fotbollsafton! Men okej, det var bara för att jag hade trean..
- Letat jobb, utan vidare framgång.

Iallafall har det varit bra. Och med tanke på att det är mitt allra sista lov så är det perfekt.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback