mina brister

image217
Det finns två saker jag inte gillar och är bedrövlig på:

1. Att blanda sallad. Okej att skära bitarna och lägga ner dem i skålen, men sen kommer den delen då man ska blanda och jag är sämst på det! Jag fattar inte, men jag kan bara inte göra det utan att skvätta hälften över kanterna. hur lite det än är i skålen. Alltså blir mina sallader oftast oblandade.

2. Att klippa högerhandens naglar. Samma sak här: Okej att klippa vänsterhanden, det är inte svårt alls, men sen kommer den delen då man ska klippa högerhanden och jag är sämst på det! Jag kan inte göra det hur mycket jag än försöker. Jag trixar och testar olika tekniker, ingen fungerar. Dom bara böjer sig och det slutar alltid med att mamma får klippa min högerhand. Något min man kommer få göra åt mig när jag får en sån.


Nu ska jag äta god mat och fira mitt 10-dagarslov!




Bild: Klara


Kommentarer
Postat av: klara

Haha. Naw. Gillar dig ändå!

Postat av: amanda

fila naglarna, då går det som på räls ;D

2008-03-20 @ 23:17:16
URL: http://amandastahlberg.blogg.se
Postat av: Hanna

Bit på naglarna, så slipper du allt det där klippandet.

2008-03-22 @ 11:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback