kissdag


nu ska jag berätta något stört för er.
jag har kissat fyra gånger idag, senast för typ kanskeee en och en halv timme sen, och nu är jag bautakissnödig igen! det är ju helt stört. jag har inte ens druckit mycket?


en annan sak ni kan få fundera på:
varför är det alltid så att när man väl upptäcker ett ord, en sång eller en person som man aldrig sett förut, så hoppar det sen plötsligt fram överallt runt omkring en? eller om man inte hört en låt på jättelänge, så en vacker dag hör man den och två veckor senare har man hört den åtta gånger till i åtta olika sammanhang. det är nämligen en kille i min skola som var urusel på kassapparaten igår när vi skulle köpa i cafeterian, och vi hade aldrig sett honom i skolan förut. idag såg jag däremot honom två gånger till på olika ställen i skolan och emilie såg honom till och med på stationen. var det kanske bara så att vi inte lagt märke till honom förut och det behövdes en krånglig kassaapparat för att vi skulle göra det? det är något magiskt över det där.. precis som det är något magiskt över alla omaka par som dyker upp överallt..


nu är husfriden slut, felix kom hem



Kommentarer
Postat av: kornelia

jag såg honom på stan idag! precis efter att emiglie sagt att hon ser honom överallt :O och förövrigt öppnar myrorna på måndag. jihiihihi

Postat av: klara

jag kissade också typ 4 ggr när jag var på abb bara!!

2008-03-13 @ 22:58:13
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback