flashback


haha!
jag hittade mina gamla kort i min gamla låda, längst ner i mitt skåp. eftersom jag varken har scanner eller digitalkamera blev resultatet suddigt och lösmustaschigt, meeeen åh så nostalgiskt.

       
 


1. min fd trognaste följeslagare sarah. vad hände liksom? 2. niklas, min bro'! haha, ååh vad kul, det här var på den tiden när han och sarah var ett par. just den här dagen var han med oss och red :') 3. klassresan i sexan 4. momo & mofa 5. min fd följeslagare igen 6. brännbollen, jag minns den som igår! (ser du förresten dig själv kornelia? ^^)


efter denna tillbakablick + alla de andra korten kan jag konstatera detta:

- jag var ett spöke när jag var mindre. dvs, jag hade tydligen inget blod alls i ansiktet?
- jag var hemsk på att ta kort och älskade att ta kort på hasse. gärna bara som en liten bajskorv i ett av de nedre hörnen.
- min klädstil har förbättrats.
- jag såg ut att vara sarahs lillasyster (jag är född före henne).
- åldern 13-14 år är en charmig ålder.


Kommentarer
Postat av: kornelia

fy fabian säger jag bara. JA jag ser mig själv..

Postat av: klara

jag ser också kornelia tror jag. och ja..det sista kortet med sarah var väl inte allt för smickrande, varken för henne eller dig :D

2008-03-03 @ 21:58:07
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se
Postat av: mimmi

nej livet var verkligen underbart på den tiden..!

2008-03-04 @ 15:39:08
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback