ännu en rubrik


nu längtar jag till sommaren.

jag vill lyssna på p3 och upptäcka mysiga sommarlåtar, jag vill testa om min bikini verkligen halkar ner när man badar i havet och jag vill sitta brevid vänner och prata i en gul solnedgång! iiih, men det kommer snart, snart. för det är mars nu - en vårmånad. och tänk, om bara tre veckor är det lov igen, jabadabadoooo!

haha, tänk att jag är på så sjukt mycket bättre humör nu när lovet är slut, än jag var när det började?

snart får jag njuta av tobbe i "en annan del av köping", han är nog min favoritman i hela världen. det ska bli sol imorron och även om simon och kalle inte kommer i helgen, så kommer dom v 12 (ni LÄR ju...). kanske får vi titta på fotboll en helg till istället? vem vet, det kanske till och med blir sol den här gången.  

image201

en bild (som jag stulit) på några fler glada europeer får avsluta. förlåt amanda.


Kommentarer
Postat av: amanda

haha det är heeeelt okej :)

Postat av: klara

kommer dem inte?

2008-03-03 @ 21:55:53
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se
Postat av: mimmi

neppp v 12, blir det

2008-03-04 @ 15:39:56
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback