Skansen


Nu har jag varit sjuk/halvsjuk i snart två veckor, det här suger ju. Inatt vaknade jag hela tiden av igentäppt näsa och igenmurade rinnande ögon, det är i såna stunder man känner sig på topp. Riktigt attraktiv alltså! I såna stunder är jag glad att jag är ung, ogift och får ha min äckliga säng för mig själv. Meen, nu är det iallafall bättre.

I tisdags kidnappade jag och Kornelia Klara som fyllt 18 (visserligen för drygt en månad sen..), vi tog henne till hufvudstaden för att gå på allsångspremiären! Det har dessutom både jag och Kornelia också velat göra länge, så det var en lyckans dag när jag halv ett slutade jobbet och fick cykla hem till Krnl för att göra mig iordning inför kidnappningen och kvällen. Det var en väldigt bra dag som efter en kvällsfika på café 60 avslutades med en rundvandring på stan av några äkta stockholmare.




Fler bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: klara

ja det får vi sannerligen hoppas med tanke på fulheten i den där :D jag tittar fram som en prickig liten äggplockare. puss!

Postat av: mimmi

haha äggplockare? nej du är söt :)

2008-06-28 @ 20:37:06
URL: http://mimmiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback