Städa, städa varje fredag och varenda jul..


Idag städade jag efter tre timmars sömn. Det var helt okej ändå, även om jag verkligen undrade vad jag gjorde uppe tjugo över fyra imorse och det var lite underliga människor som jobbade där. En sak är iallafall säker, jag ska inte fastna som städerska även om det säkert kan vara ett väldigt trivsamt jobb det med. Meen, jag fick skjuts! Haha, jag visste väl att rådjursögonen och jag skulle vara ett bra team. Fast det var nog bara en engångsföreteelse, jag hade ingen cykel nämligen. Vet ni förresten att det finns ett alldeles utmärkt spraymedel som heter Sprint? Det funkar på allt! Jag tror nästan att det är lite magiskt...

Jag somnade i soffan till Napoleon Dynamite (det är förresten ungefär den enda filmen som mina kära vänner och jag tycker är rolig) och sov i två timmar och min hjärna är nu helt körd. Felix gjorde allt för att hålla mig vaken där ett tag, men det var omöjligt. Jag fattar inte vilken dag det är, jag är heelt lost helt enkelt. Det känns som det är morgon, kväll, helg och vardag på samma gång. Dessutom är jag ensam hemma så ingen kan ställa min förvirrade hjärna till rätta heller. Det känns som en livstid sen jag slutade klockan ett och jag har tusen nysningar i min näsa som vill komma ut. Komsi, komsi!


(ärligt, jag vet inte vaaad jag skriver om egentligen.. jaja :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback