Grattis Max


Igår åkte jag lite sådär impulsaktigt med två pojkar som heter Josh och Ed till studentfirandet för fina Max i Falun. De hade tydligen innan jag hoppade in i bilen bestämt sig för att göra bilresan upp till den tråkigaste någonsin?

Det är ju såhär att jag fick en digitalkamera i studentpresent. Jag gillart! Nu ska jag bara lära mig att börja ta kort med den. Att använda den ordentligt när jag åker iväg på saker - något jag totalt misslyckades med igår. Jag tog sammanlagt ca 6 bilder, varav inte en enda var på studenten Max! helt sjukt. Men jag får skylla lite på att Josh och Ed fotade så flitigt med Joshs kamera och slängde den runt halsen på mig med jämna mellanrum för att jag skulle fota också. Jag har iallafall en bild där J&E visar upp Maxs studentpresent från oss.



Efter lite krångel med bilbatteri och nycklar så var vi iallafall påväg hem. Ed underhöll oss med sina historier och photobooth underhöll oss med våra förvrängda ansikten. Kurl jurl.



Vi stannade på vägen hem och de badade med hajar i en sjö som någon hade kissat i. Det var tydligen väldigt kallt, för de vågade knappt gå i och sen dog man lite av värmeslag i bilen.


Nu känns min mage utochinvänd och jag har ätit två kvadratmilimeter fisk och en bit kaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback