dåligt


Jag är en dålig bloggerska!

Bloggerska förresten, är inte det ungefär den töntigaste benämningen ni vet? Det är ett fult ord och det låter löjligt. Blää, jag är dessutom för oseriös med mitt bloggande för att förtjänas att kallas bloggerska. Om man nu förtjänar det.


Nu skulle jag, om jag hade en, lägga in en bild på min lillebror Felix. För idag såg han fantastiskt bra ut när han lämnade vårat hus för att åka på bal ute på Elba, iklädd svarta jeans, uppkavlad vit skjorta och svart uppknäppt väst över.

Alltså, är det inte konstigt det där? En vacker dag tittar man lite extra på sina småsyskon och inser att de inte är så himla små längre. De funderar minst lika mycket som vi "stora" på hur de ser ut, de intresserar sig för kläder, de är (tro det eller ej) intresserade av killar/tjejer. De är helt enkelt inga småbarn längre! Och de ser bra ut! För de har växt ur den där ruttna åldern på 11-15 år då man ser ut som en förväxt kalv/oformlig barbapappa. Sen helt plötsligt går de att umgås med också, och jag gillar det! Felix är faktiskt 16, då är man ju stor och kan tänka! Och Hanna, hon är bara 21, det är ju helt sjukt. Det skiljer bara två år mellan oss, vilket är i princip ingenting.


Slutfilosoferat. Jag tror mamma kom hem också.


Kommentarer
Postat av: klara

ja shit hanna är ju jätteung också! :o

Postat av: Hanna

Wööh? Look who's talking! =)

2008-06-03 @ 09:46:13
Postat av: mimmi

vad wöööh! du är ju rena rama barnrumpan :J

2008-06-03 @ 14:23:41
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback