080610


Okej, jag tyckte det var jobbigt att gå upp åtta imorse. Nästa vecka börjar jag jobba och då börjar jag klockan 06.00.  Om jag ska hinna cykla till stan, innebär det att jag måste gå upp ca 04.30. Jag better få en fet lön sen.

Ikväll ska jag se på Rännstensungar. Det är en verklig barndomsfilm som jag velat se om länge. Så igår stod den där inne i jättelandet Media Markt och viftade mot mig med sitt glansiga fodral! Dyr var den inte heller, så den är nu i min ägo och ikväll får jag än en gång se farbror Fahlén och Ninni. Förresten är det väl konstigt - jag ogillar verkligen namnet Ninni, det låter så mesigt att det är helt sjukt. Men Mimmi har jag inget särskilt emot, även om jag kanske skulle tycka det också vore ett mesnamn annars. Nanna gillar jag inte heller (kan man ens heta det?), och inte Titti. Vad är det för skillnad på Mimmi egentligen? Fast jag tror man blir lite immun mot namn man heter själv.

Imorgon börjar remförsäljningen for real nere i hamnen! Åh vad jag ska äta remmar! Hoppas det inte regnar.

Kommentarer
Postat av: krnl

ska du sälja remmar?

Postat av: mimmi

haha nej, men jag ska äta!

2008-06-10 @ 23:52:28
URL: http://mimmiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback