jaärintetrött


mahmama

jag är inte sugen på att sova! det är jag aldrig på torsdagar för det är så najsigt med fredag efter, då spelar det ju ingen roll att man är en zombie (kanske också för att jag sov middag i 3 timmar). imorgon måste jag börja tvätta och kanske tillochmed packa inför öland. wihowediwej, det ska bli så härligt att komma dit! hoppas skalbaggarna lämnar mig ifred i år.

haha det var en så himla komisk dag på jobbet idag! nya golvboningskillar kom, för de andra hade gjort ett dåligt jobb eller nått, och den ena var helt jättekonstig! jag kan inte ens förklara och gjorde jag det skulle ni ändå inte tycka det var kul för det är det nästan aldrig om man inte är där, sjukt onödigt att jag ens tog upp det med andra ord. han stod på andra sidan hela långa hallen på komvux och viftade hysteriskt med världens hysteriskaste leende när vi kom gåendes. sen bjöd han oss på lunchdejt (synd att vi inte har lunchrast..) och var allmänt.. konstig!

sen måste vi komma ihåg att mitt ganska ostimulerande jobb gör allt som händer runt omkring en blir tre gånger så roligt. framemot klockan tolv har vi pinsamt dålig humor och bara en sån sak att vi döpt alla våra städgrejer.......

kicki - städvagnen
kleine josef fritzl - dammsugaren
klaus - stora moppen
sonny - blåa lilla moppen
conny - gröna lilla moppen
svabben babben - svabben
tommy - sopskyffeln
annika - sopborsten

sen tyckte emilie att vi skulle döpa alla våra tjugo rosa och blåa toaletttrasor efter bröderna linde... dvs korta namn (ja några fler blir det ju), men jag känner nog ändå lite att där är det stopp. blir så himla svårt att hålla ordning på dom också.

nu ska jag dricka te, ci-hihihi-iao!



Kommentarer
Postat av: klara

hahahaha! bröderna linde! :D åh ni skulle gjort det :')

Postat av: mimmi

hehehe vi gjorde det igår när vi hade extra supertråkigt.... ed och don råkade bli rosa.

2008-07-19 @ 20:35:11
URL: http://mimmiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback