Bicycle races are coming your way


Det är så knepigt när jag cyklar hem om dagarna. Det kryllar av flugor i luften på sommaren, och när man cyklar åker de jämt in i ögonen, eller ännu värre - i munnen. Det är en konst att cykla hem så snabbt som möjligt samtidigt som man silar luften mellan tänderna, har så litet mellanrum som möjligt mellan läpparna och kisar så ögonen blir så små som möjligt. Det ser nog fint ut!

Tänk att snart är det helg igen! Det känns som att jag har något planerat den här helgen, det gör det verkligen. Som att jag ska träffa någon... men jag kan inte komma på om jag faktiskt har något inplanerat? Mystiskt.


Kommentarer
Postat av: CHESTERFIELDSOFFORFORLIFE <3

vi ska kanske sova hos jossan väl? eller var det inte denna helgen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback