värme är skiten


idag var första dagen på hela vintern & hösten som vi inte frös ihjäl i skolan - halleluga! detta trots (i mitt fall) den ynkliga klädseln bestående av klänning och tunn kofta. trots att mina handleder var blottade hela dagen frös jag inte en skund, inte en sekund! alla som går på carlforsska vet vilken stor grej det är.

vad kan då detta bero på? jag skulle vilja svara; att våren är på väg! men jag tror det är lite för tidigt (trots den ytterst soliga och torra söndagen vi fick) med tanke på att det bara är 15 januari. bara 15 januari.. ärligt det är en evighet kvar till maj och juni. så jag vet inte vad det beror på, kanske är det bara så att jag är inne i en ovanligt flummig och glad period i skolan och det fryser man mindre av. jag frös inte så mycket igår heller och jag har skrattat massor dessa två dagar.



mellizzzzz!



Kommentarer
Postat av: krnl

jag gjorde smutti till melliz! och prisad vare värmen !

Postat av: mimmi

jag gjorde macka med kött till melliz :))

2008-01-15 @ 17:11:28
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback