skoldag 2


jag och mina skolkumpaner spädde på vår nördighet lite till i skolan idag,

i tvåan (var det i tvåan? det känns som en evighet sen!) gjorde vi ett arbete om Åhléns, hur företaget bildades, hur det ser ut nu osv osv. för att få tag i ordentlig information och...

ursäkta av jag avbryter mig, men vet ni vad jag genomgår just nu?! felix sitter i sitt rum och spelar SKIThögt med sina förbövliska trumpinnar mot en gammal musmatta och detta har nu pågått i sisådär 10-15 minuter?!?!? VAD ÄR GREJEN?! han spelar inte ens riktiga slingor eller vad det heter, bara *bang bang bang*! han spelar inte ens på trummorna, och allt är bättre än det där musmatte-ljudet, allt! vill han ta död på mig?! är det ens normalt att hålla på så om man är trummis?! han gör det jämt! maaaax? fy fabian!!!

...nu slutade han..

... kunna göra ett så bra arbete som möjligt (detta var ett av dom arbetena som vi la ner vår själ i.. jag vill inte göra om det) så ringde vi till självaste åhléns VD, bjarne mumm (hette han så? björne kanske?). ja, faktum är att kornelia satt där ett bra tag och verkade ha riktigt trevligt med honom och vi fick ju vår information.
idag gjorde vi alltså nördgrej nr. 2; vi skrev ett mail till svenska ambassaden i etiopien för att få lite information till ett temaarbete vi gör nu. först funderade vi på att ringa dom, men det kostar ju trots allt lite och sådär.. fast om skolan betalar så... 
tyvärr såg jag för några minuter sedan att mailet kommit tillbaka och att det blivit något strul, att deras mailadress inte funkade eller något. men iallafall! nu kanske det blir till att ringa ändå...? hähä


nu ska jag käka tror jag, jag är ju så fantastiskt hungrig efter den limp-stora muffins jag åt för knappt en timme sen.. inte... 

zå lång :) 

Kommentarer
Postat av: maaaax

ja men det är väl självklart att det är normalt. han övar in sina combos. alla har dom. haha.

2008-01-08 @ 19:08:26
Postat av: mimmi

jag tycker han kan öva på trummorna åtminstone...

Postat av: maaaax

det där är lite individuellt. givetvis skulle han kunna göra det på sina trummor men ibland måste man få se saker ur ett annat perspektiv också

2008-01-08 @ 19:25:20
Postat av: mimmi

haha tack max, för expertförklaringarna :J

2008-01-08 @ 20:27:43
URL: http://mimmiw.blogg.se
Postat av: max

ä-nö-tajm

2008-01-08 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback