nyår 07-08


jag har haft ett helt otroligt, fabulöst, fantastsikt, makalöst bra jullov! speciellt den sista veckan med sälen, falunbesök och nyår var något alldeles extra.

det är helt galet vad jag blir galen efter såna här underbara mysdagar, för ni är så bra alla mina små vänner runt om i sveriges hålor! jag blir alldeles till mig och funderar starkt på att hoppa av skolan bums, med en gång, så jag kan flytta in i vårat kollektiv och gifta mig med er allihopa nu direkt. då skulle jag vakna skrattandes varje dag, jag skulle somna skrattandes varje dag och däremellan skulle jag äta, bajsa, gå, handla och titta på tv skrattandes resten av mitt liv, vilken sanslös fröjd.

tills vidare får jag nog nöja mig med små livshelger här och där, det är inte fy skam det heller. min slutsats är iallafall denna gång;


tack alla för att ni gjorde nyår så bra! ni är så bra och jag tycker om er alla groteskt mycket.




 även jag lägger ut den fina filmen, så ni alla kan njuta :')


Kommentarer
Postat av: klara

åhh jag kunde inte sagt det bättre själv :') :') :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback