jobb...


två saker avklarade - dvs int.rel-arbetet och pluggandet till italienskaprovet imorron. vilket är lika med två skolsaker mindre kvar till studenten. däremot börjar jag bli lite lätt panikslagen för jag behöver ett jobb och jag har lite svårt att ta mig i kragen. alltså, om jag skriver det här så kanske jag måste göra det imorgon...

det jag pratar om är att skriva en jobbansökan, eller CV eller whatever. helt enkelt fixa allt som behövs för att få chans till ett jobb. kanske jag tom skulle ta och ringa ACC som jag skulle ringt för drygt en månad sen? (usch vad jobbigt att jag skrev det! nu måste jag ju typ verkligen görare...) tänk vilken lättnad det skulle vara att få ett jobb man kunde trivas lite på. större än att slippa ha körkortet hängandes över sig tillochmed.


fader väl



Kommentarer
Postat av: klara

acc?

Postat av: klara

jahaaa

2008-01-14 @ 22:44:41
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback