hemma


hemma från ännu en jättebra helg!

tack linn! för att vi fick bo hos dig och ha det kanske hur bra som helst under några dagar. alltså jag har sagt det tusen gånger förut, men det är verkligen dom här helgerna som gör att jag orkar med skolan i veckorna. ni är så underbart bra!

tyvärr har jag inte en enda bild att visa upp, men hursomhaver, ni som var där vet ju ändå hur det var och ni andra får använda er fantasi.


idag hade jag en riktigt lektion och lite tyska. nu måste jag göra klart min religionsuppsats om djurens rättigheter utifrån en konsekvensetisk teori - inte särskilt lockande. plus att jag måste plugga till vårat första tyskaprov som är på onsdag.
vardagen har börjat..


Kommentarer
Postat av: Linn

tack mimmi! för att du kom!

2008-01-28 @ 15:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback