gitarrhjältarna


igår var det fler än vanligt här inne. åååh jag undrar så vilka ni är! jag kan omöjligt få ihop antalet kombinerat med namn i mitt huvud. men det är väl så det ska vara kanske.

nu skulle jag kunna skriva något långt och intressant för att underhålla er alla nya och ni gamla förståss, men felix kom just hem med guitar hero som han lånat av en kompis och jag måste spela det nu genast! jabadabadooo! jag måste se om det är så kul som alla säger, och om det verkligen är så bra att det är värt att vara uppe 12 timmar en natt bara för att spela det, som don tydligen hade varit.
men jag tror faktiskt att jag kommer gilla det om jag ger det en chans, jag brukar gilla sånt där barnsligt tjaffs. typ dansmatta... ååååh :')

image166
ungefär den coolaste gitarrbilden som fanns på datorn :')


så hejrååå!


Kommentarer
Postat av: krnl

hahah silviaklänningen!!

Postat av: mimmi

jag har växt en aning..!

2008-01-09 @ 19:27:06
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback