farkar

image187
åh vad min farfar är söt! idag när vi satt och födelsedagsfikade på mammas berömda marängtårta så frågar farbror micke vad det är felix ska ha prov på i kemin, eftersom han måste gå och plugga.


micke: men vad ska du ha prov på då?
felix: eeeeh... javene, typ atombindningar, föreningar och massa sånt onödigt skit..
farfar: du, ska ni ha det där "c a c a o"?
alla runt bordet: va? vad är det?
farfar: jo, men det där "c a c a o"!
alla: vaaaa?!
farfar: ja.. cacao..! (skrattar för sig själv)


:') jag längtar tills jag blir gammal och får en liten gubbe brevid mig som kan sitta och kläcka ur sig urdåliga skämt!


en redig karl

Kommentarer
Postat av: klara

shit vad jag inte fattade? hahaha

Postat av: mimmi

det är för du är för liten :J

2008-01-31 @ 20:42:43
URL: http://mimmiw.blogg.se
Postat av: P

Ja visst är han rolig den där gubben... Men snäll är han iaf.

2008-02-04 @ 07:51:53
Postat av: mimmi

han är snällast!

2008-02-04 @ 15:07:40
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback