dygnsrytm är skiten


igår gick jag och la mig klockan fyra, idag vaknade jag halv två. mobilen stod egentligen på ringning klockan tio, men efter att jag snoozat fram till tolv och ändå inte orkat gå upp stängde alarmet av sig, som i protest. det är illa om man är så trött klockan tolv så det är som att det vore klockan sju en vardag...
antagligen kommer jag inte kunna somna förrän fyra inatt heller, vilket betyder ungefär tre timmars sömn till skolan imorron - mmMmmMmMM mums! men det gör inget, jag lever som på små rosa moln för tillfället :')


har ni förressten tänkt på att det är en månad kvar till jag fyller år, det kommer gå fort. sen är det bara en månad kvar till mars (=det kommer också gå fort) och mars är en tidig vårmånad. sen kommer det gå jättesnabbt och vi kommer inte alls hinna med, iallafall inte jag för jag ska ut och resa i tre veckor plus att det är en massa med studenten som ska fixas. så en vacker dag kommer jag vakna med björklöven susandes utanför fönstret utan att jag märkt hur dom kom dit. allt detta borde betyda att det i princip är sommar snart! eller, det är ju långt kvar.. men det kommer gå hur fort som helst. hoppas det inte går för fort bara.. jag måste hinna hitta mig ett jobb innan dess.. och skriva klart min psykologiuppgift som skulle varit klar för en månad sen och lära mig tyska... gaah.


image162


men nu svamlar jag bara, så hejdå. jag är sugen på godis.

Kommentarer
Postat av: klara

allt är stört


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback