rapport


Här kommer en lägesrapport:


- Idag när jag kollade på min mobil såg jag att jag skickat exakt 6666st meddelanden, wiho.

- I förrgår råkade jag skicka ett sms med endast en msnadress som betyder satan till kumla-oscar. Förlåt om du verkligen mot förmodan skulle se det här oscar. Så går det när man har ett efternamn som börjar på a.

- I torsdags fick jag hem min alldeles egna studentmössa, jag ser ut som en fulländad tågkonduktör i den och ändå älskar jag den! :')

- Idag köpte vi biljetter till 100-dagarsfesten, vilket innebär att på tisdag börjar nedräkningen for sure. En kalender fick vi tillochmed på köpet. Kan ni fatta? 100 dagar kvaaaaar!

- Idag fick jag sportlov, eller egentligen igår kan man säga, eftersom jag kom till skolan idag och fick reda på att alla mina tre lektioner var inställda. Jabadabadooo! Vi firade med Spicy Hot (Thaikillen ni-ade mig! Jag har nog aldrig blivit niad förut, det var en ny upplevelse) och med att se på en hög skitsöta ungar som dansade och sjöng på Gallerianscenen.

- Jag är inte så romantisk av mig, men ärligt, idag fick till och med jag haaaw:a ikapp med alla andra tjejer i klassen när Åsas kille kom och var allmänt jättesöt och överraskande mot henne...

- Efter lovet kommer min senaste dag vara klockan två och jag behöver aldrig mer läsa spanska och italienska om jag inte vill!


image198


klart slut


Kommentarer
Postat av: Sture

Du har text på din mössa ser jag... Vad har europa för färg om man vill ha ett band istället?

2008-02-23 @ 13:01:34
Postat av: mimmi

det var längesen sture..! europa har ingen egen färg eftersom det programmet finns i princip bara här i vässan. fast sen finns ju liknande grejer såklart. men jag tror man får ta ett samhällsband då. och vilken färg har dom? blåa kanske?

Postat av: Sture

Trodde du hade blvit av med mig va? Inte!
Sam har röda skulle jag gissa.

2008-02-23 @ 18:55:09
Postat av: mimmi

ja jag började nästan undra..
aha, ja det kan dom nog ha!

2008-02-23 @ 19:37:26
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback