madre mia


efter att ha ätit frukost, städat hela övervåningen grundligt och duschat sitter jag nu här. klockan är inte ens tre än! det betyder att jag borde läsa i min spanskabok.. eller att jag borde se den där filmen jag fick låna av emiglie som jag inte kommer ihåg vad den heter. hennes fader abraham ska förresten gifta sig idag, koolt! jag vill också gå på bröllop, även om det är mini. fast helst skulle jag vilja gå på ett jättestort med 500 gäster, där man får skrika lalalalalalllalala och dansa lillfingerdansen. jag kanske borde gifta mig med en muslim eller vilka det nu är som håller på sådär...

image192
ikväll ska jag och mamma på mammadotter-kväll hos bodil och korneglia. kanske hur mys som helst! jag hoppas dom bunkrat upp med tio kilo godis, fem chipspåsar, tre ostbågspåsar, fyra olika läsksorter, två semlor var, ben&jerrysglass, kladdkaka med kokos på och marängsvish... annars fårom zpö!

nejrååå, det fårom inte. bara deras fagra sällskap räcker :') förresten är det melodifestivalen ikväll, kul! fast tråkigt! för det var ungefär en jag kände igen och det var amy diamond. vilka är dom andra liksom, huh? jo den där christer vet jag, men orka ha honom i stora... men det är nästan värt att kolla på det bara för att Luuk är så skön. och vet ni allihopa att melodifestivalen kommer till västerås? jo för det gör den! en så stor stad bor jag i, minsann. så stor att självaste carola, idolola och lasse lindh kommer hit. jag skulle nästan ge mitt liv för att få gå på den, men bara nästan.


min lilla mamma är den finaste lilla mamman jag vet.




Kommentarer
Postat av: klara

det bästa är att sidekick kommer vara BJÖRN!! :D iallafall enligt vad jag hört!

fatta, luuk PLUS björn. fy farao :D:D

Postat av: krnl

jaaaaaaaaaaaa sjukt kul!!:D björn vs luuk alltså :') vahetteree men jag är sjukt opepp på merlodifestivalen
ikväll! men vifårvälse :L

2008-02-09 @ 15:57:53
URL: http://kromelia.blogg.se
Postat av: mimmi

vaaa kommer björn :D:D oj, ännu större anledning att följa :')
fast nej krnl, jag känner inte värsta behövet att sere idag jag heller.

2008-02-09 @ 16:21:47
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback