helgen


Den här helgen blev inte tråkig den heller till slut.

Emilie räddade mig igår! Hon gav mig en dumlekaka och sitt sällskap hela kvällen, så jag slapp ligga på den röda mattan på mitt golv och räkna plankor i taket. Vi såg på melodifestivalen och det var bra att carola inte gick direkt vidare till finalen. 00.48 åkte hon hem och efter lite nattprat gick jag och la mig. Det bästa som finns är att ha hela övervåningen för sig själv en lördagsnatt när man får vara uppe hur länge man vill.

Ikväll behöver jag inte heller vara ensam, för jag ska gå på bio med emilie. Vi ska se Juno, alla säger att den är jättebra.

Nu ska jag gå ut tror jag, mamma krattar löv och det är jättefint väder!


Kommentarer
Postat av: klara

detären! den är massa söt:)))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback